marker
Waar te koop
Mijn winkelwagen
Menu Menu

Garantie & klachten

Ik heb een kapot artikel ontvangen. Wat nu?
Dat is erg vervelend. Wij proberen dit met behulp van kwaliteitscontrole voor verzending te voorkomen. Mocht u onverhoopt een kapot artikel ontvangen, neem dan direct contact op met onze klantenservice via 024 808 0222.

Waar kan ik een klacht over een product indienen?Mocht u onverhoopt een kapot of verkleurd artikel ontvangen, neem dan direct contact op met onze klantenservice (op 024 808 0222). Houd in geval van een klacht altijd een omschrijving van het defect en uw ordergegevens (naam, ordernummer en orderdatum) bij de hand.

Hoe lang heb ik garantie?
Uiteraard ontvangt u op al uw aankopen een wettelijke garantie van 2 jaar. Bovendien bieden wij 5 jaar garantie op de SmartClean.

Welke gebreken worden niet vergoed?
Elke klacht wordt individueel door ons beoordeeld, maar de volgende klachten vallen niet onder de garantie: onjuist of extreem gebruik van het artikel.
Lees voor gebruik altijd de instructiehandleiding van het product!