user
Aanmelden
Mijn winkelwagen
Menu

Verzending

In welke landen wordt geleverd?

Een bestelling kan alleen worden afgeleverd op een afleveradres in Nederland.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen onder de € 50 rekenen wij verzendkosten van € 4,95. Er zijn geen verzendkosten voor alle bestellingen boven € 50. 

Hoe lang duurt de levering?

Bestelt u op werkdagen voor 15.30 uur, dan wordt uw bestelling doorgaans binnen 1-2 werkdagen geleverd. Zodra uw bestelling klaar is voor verzending, ontvangt u van ons een e-mail met de link voor het volgen van de DPD. Deze wordt binnen 24 uur geactiveerd.

Wat moet ik doen als ik het verkeerde adres heb ingevoerd?

Als de bestelling nog niet is verzonden, kunnen we het adres voor u wijzigen. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice door te bellen naar 024 808 0222.

Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?

Het kan voorkomen dat de e-mail met uw orderbevestiging in uw spamfolder terecht is gekomen. Mocht de bevestiging hier niet te vinden zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Uiteraard proberen wij uw bestelling zo snel mogelijk klaar te maken voor verzending, zodat u er niet lang op hoeft te wachten. Het tijdsbestek waarin bestellingen kunnen worden geannuleerd, is dienovereenkomstig klein.

Als u uw bestelling wilt annuleren, kunt u het beste zo snel mogelijk de klantenservice bellen. Wij kijken graag direct voor u na of de bestelling alsnog kan worden geannuleerd.

Kan ik mijn bestelling laten afleveren op een ander adres?

Ja, tijdens het bestelproces kunt u een afleveradres kiezen dat afwijkt van het factuuradres. Houd er echter rekening mee dat beide adressen in Nederland moeten zijn.

Hoe worden mijn pakketten verzonden?

Zodra we de bestelling bij de verzending hebben geplaatst, sturen we u de link voor het volgen van de verzending. De bestelling wordt bij u thuisbezorgd met DPD. Bent u op het moment van bezorging niet thuis, dan wordt de zending bij de buren afgegeven of wordt een nieuwe bezorgpoging gedaan. De exacte locatie van de zending vindt u op de meldingskaart in uw mailbox en online in ons track & trace-systeem.