Ruilen & retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling gratis retourneren?
In het kader van het herroepingsrecht kunnen bestellingen van BISSELL-schoonmaakapparaten, accessoires en reinigingsmiddelen binnen 30 dagen na ontvangst van de producten teruggestuurd worden. U kunt de producten gratis retourneren als u het door ons verstrekte retourlabel gebruikt. Het retourlabel voor de retourzending wordt geleverd door onze klantenservice. Hiervoor dient u een e-mail te sturen naar onze klantenservice. Houd er rekening mee dat alleen de retourzending met het door ons verstrekte retourlabel gratis is. Als u de producten op een andere manier naar ons terugstuurt, kunnen wij u de kosten niet vergoeden.
Hoelang duurt het voordat BISSELL mijn retour ontvangen heeft?
Als u een pakket naar ons wilt retourneren, duurt het 2 tot 4 werkdagen voordat het pakket aankomt. U ontvangt een retourbevestiging per e-mail zodra we uw retour hebben ontvangen.
Zijn er kosten verbonden aan de retourzending?
Nee, er zijn geen kosten voor het retourneren van uw bestelling voor retouren vanuit Nederland. Gebruik het retourlabel van de klantenservice. Anders moet u zelf de kosten dragen. Voor retouren buiten Nederland kunnen we momenteel geen gratis retourzendingen aanbieden. In dit geval zijn de kosten van het retourneren voor uw rekening.
Hoelang kan ik een product terugsturen?
In het kader van het herroepingsrecht kunnen bestellingen van BISSELL-schoonmaakapparaten, accessoires en reinigingsmiddelen binnen 30 dagen na ontvangst van de producten teruggestuurd worden. De producten dienen te worden geretourneerd of aan ons te worden overhandigd binnen veertien dagen vanaf de dag waarop u ons op de hoogte stelt van de annulering van uw bestelling. Hier wordt aan voldaan als u de producten verstuurt voordat de termijn van veertien dagen is verstreken.
Kan ik ook beschadigde producten terugsturen?
Ja, u kunt alle producten, inclusief beschadigde producten, binnen de aangegeven tijd aan ons retourneren.
Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?
Uw geld wordt onmiddellijk en uiterlijk binnen veertien dagen na de dag waarop we de melding van uw annulering hebben ontvangen, aan u terugbetaald. We kunnen terugbetaling weigeren totdat we de producten hebben ontvangen of totdat u het bewijs heeft geleverd dat u de producten heeft geretourneerd, afhankelijk van welk geval zich eerder voordoet. Voor de terugbetaling gebruiken wij hetzelfde betaalmiddel dat u bij de oorspronkelijke transactie heeft gebruikt, tenzij uitdrukkelijk anders met u is overeengekomen. Bij terugbetalingen op uw creditcard is het bedrag zichtbaar op uw volgende creditcardafschrift.
Hoe kan ik mijn product ruilen?
Helaas is ruilen in de klassieke zin bij ons niet mogelijk. Zodra we uw retour hebben ontvangen, ontvangt u natuurlijk een e-mail van ons met de retourbevestiging. Ongeacht dit proces kunt u uw nieuwe bestelling al bij ons in de winkel plaatsen.