user
Aanmelden
Mijn winkelwagen
Menu

Ruilen & retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling gratis retourneren?

In het kader van het herroepingsrecht kunnen bestellingen van BISSELL-schoonmaakapparaten, accessoires en reinigingsmiddelen binnen 30 dagen na ontvangst van de producten teruggestuurd worden. U kunt de producten gratis retourneren als u het door ons verstrekte retourlabel gebruikt. Klik daarvoor op deze link. Zodra u het retouretiket hebt afgedrukt, plakt u het op het pakket en brengt u het pakket naar een DPD pakketwinkel bij u in de buurt. U vindt alle DPD parcelshops via onderstaande link. Als u de producten op een andere manier naar ons terugstuurt, kunnen wij de kosten niet vergoeden.

Hoe kan ik mijn product ruilen?

Helaas is ruilen bij ons niet mogelijk. Als je een defect product hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoelang duurt het voordat BISSELL mijn retour ontvangen heeft?

Als u een pakket naar ons wilt retourneren, duurt het 2 tot 4 werkdagen voordat het pakket aankomt. U ontvangt een retourbevestiging per e-mail zodra we uw retour hebben ontvangen.

Zijn er kosten verbonden aan de retourzending?

Nee, er zijn geen kosten voor het retourneren van uw bestelling vanuit Nederland indien u het retourlabel van de klantenservice gebruikt. Voor retouren buiten Nederland kunnen we momenteel geen gratis retourzendingen aanbieden. In dit geval zijn de kosten voor uw rekening.

Hoeveel tijd heb ik om een product terug te sturen?

In het kader van het herroepingsrecht kunnen bestellingen van BISSELL-schoonmaakapparaten, accessoires en reinigingsmiddelen binnen 30 dagen na ontvangst van de producten teruggestuurd worden. De producten dienen te worden geretourneerd binnen veertien dagen vanaf de dag waarop u ons op de hoogte stelt van de annulering van uw bestelling.

Kan ik ook beschadigde producten terugsturen?

Ja, u kunt alle producten, inclusief beschadigde producten, binnen de aangegeven tijd aan ons retourneren.

Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?

Uw geld wordt onmiddellijk en uiterlijk binnen veertien dagen na de dag waarop we de melding van uw annulering hebben ontvangen, aan u terugbetaald. We kunnen terugbetaling weigeren totdat we de producten hebben ontvangen of totdat u het bewijs heeft geleverd dat u de producten heeft geretourneerd, afhankelijk van welk geval zich eerder voordoet. Voor de terugbetaling gebruiken wij hetzelfde betaalmiddel dat u bij de oorspronkelijke transactie heeft gebruikt, tenzij uitdrukkelijk anders met u is overeengekomen. Bij terugbetalingen op uw creditcard is het bedrag zichtbaar op uw volgende creditcardafschrift.